Alcatel livrează noul model de telefon într-o cutie șmecheră

alcatel google cardboard

Fiecare dintre noi, dacă și-a cumpărat măcar o dată în viață un telefon nou, știe că acesta vine într-o cutie. Uneori, cutia este din carton, alteori este din plastic, uneori este frumos decorată, alteori are doar sigla brandului și alteori este simplă și anostă. Oricum ar fi, fiecare telefon nou vine într-o cutie în care stau încărcătorul, cablul de date și, eventual, manualul de instrucțiuni.

De curând, Alcatel a lansat modelul Idol 4 și Idol 4S, ducând ideea de „cutie” la un alt nivel. Mai exact, în loc de cutia clasică de carton pe care cu toții ne-o putem imagina, ei au ales să livreze noul model de telefon însoțit de ochelarii Google Cardboard ce joacă și rolul de cutie.

În acest fel, Alcatel nu numai că transmite mesajul că își dorește să ofere ceva în plus clienților dar, în același timp, ajută și la promovarea ochelarilor Cardboard. Dacă nu ești un mare împătimit al gadget-urilor, este posibil ca acest gest să fie exact ceea ce ai nevoie pentru a te îndrăgosti de acești ochelari pe care, într-un alt fel, nu ți i-ai fi comandat.

Bineînțeles, aceastră strategie Alcatel nu înseamnă că oamenii vor da buzna în magazine sau online pentru a-și comanda noul model de telefon; nu este neapărat o strategie de a atrage cumpărătorii ci, mai degrabă, eu aș vedea-o ca pe o modalitate de a-i răsplăti pe cei ce comandă Alcatel Idol 4.

Oricum ar fi, mie îmi place ideea că un brand oferă ceva în plus, ceva ce este în trend, despre care lumea vorbește, nu ceva promoțional pe care nimeni niciodată nu îl va folosi. De asemenea, îmi plac aceste gesturi ale marilor branduri, ce ar putea fi considerate studii de caz și exemple și pentru brandurile din România.

La urma urmei, avem ochelari Google Cardboard fabricați aici, la noi, nu? :)

scris de idei3D