Majoritatea oamenilor fac cunoștință cu realitatea virtuală prin intermediul Google Cardboard

google cardboard

Ați auzit de Coachella? Este un mare festival de muzică și artă ce are loc anual în Indio, California. De-a lungul timpului, participanții și-au putut vedea trupele preferate cântând live iar anul acesta, de exemplu, vor avea ocazia să vadă peste 100 de trupe, în perioada 15-17 aprilie sau 22-24 aprilie.

De asemenea, anul acesta Coachella a introdus o nouă strategie de promovare: pe lângă biletele pe care le trimit oamenilor, aceștia mai primesc și o pereche de ochelari Cardboard.

google cardboard

Iar echipa Coachella nu este prima sau singura care procedează în acest fel. Din ce în ce mai multe companii (de peste ocean, ce-i drept) au înțeles că realitatea virtuală reprezintă următorul pas înainte și nu stau pe gânduri, când vine vorba să urmeze trendul.

Ochelarii Google Cardboard sunt preferații companiilor în materie de materiale promoționale adaptate realității virtuale. Aceștia au un preț redus și pot fi personalizați cu numele brandului, astfel încât consumatorul va intra în contact atât cu un nou gadget, cât și cu compania, într-un mod prietenos.

Cu atât de multe companii care folosesc ochelarii Cardboard drept bonus pentru clienții lor, există șanse destul de mari ca oamenii să facă pentru prima oară cunoștință cu realitatea virtuală tocmai prin intermediul acestor ochelari. De altfel, de curând Google a declarat că a trimis peste 5 milioane de perechi de ochelari în întreaga lume.

Principalul scop declarat de Google este să îi acomodeze pe oameni cu realitatea virtuală și să-i determine să folosească ochelarii Cardboard pentru a viziona clipurile de pe YouTube care sunt din ce în ce mai VR-friendly.

scris de idei3D