Marile branduri folosesc din ce în ce mai des Google Cardboard

google cardboard

Realitatea virtuală devine din ce în ce mai accesibilă, datorită gadget-urilor foarte puțin costisitoare, precum Google Cardboard. Marile branduri profită de acest lucru pentru a se apropia de clienți în feluri neconvenționale, pentru a le prezenta într-un mod mult mai prietenos serviciile și produsele pe care le oferă.

google cardboardAșa se face că Air New Zeeland oferă 1000 de perechi de ochelari Google Cardboard pentru a promova un tur virtual oferit de flota sa de avioane Boeing 777-300ER. Kathryn Robertson, managerul general al companiei aeriene, vorbește despre felul în care oamenii pot, prin intermediul ochelarilor și a realității virtuale, să urce la bordul aeronavei, să experimenteze atmosfera dintr-o cabină de zbor și, în același timp, să afle despre serviciile Air New Zeeland într-o modalitate nouă și unică.

Și Volvo are o abordare similară. Compania a creat o aplicație ce le oferă clienților șansa de a face un test drive virtual cu noul Volvo XC90, în timp ce lanțul de hoteluri Marriott, în urma unui parteneriat cu Samsung, le oferă oaspeților ce le aleg serviciile cărți poștale virtuale. De asemenea, clienții primesc și tururi virtuale ghidate în locații îndepărtate, precum Chile sau Beijing, având astfel posibilitatea de a călători și a experimenta acele locuri, ca și când ar fi exact acolo.

google cardboard

Astfel de soluții ce nu sunt foarte costisitoare, cum sunt ochelarii Google Cardboard, le permit brandurilor să le ofere clienților gustul aventurii, dar și experiențe noi și inedite, neavând nevoie decât de un smartphone compatibil. În acest fel, lumea high-tech și lumea consumatorilor se vor ciocni din ce în ce mai des.

scris de Idei3D